Ρε σεις..

Ορισμένα πράγματα φαίνονται αστεία αλλά είναι σοβαρά. Όπως π.χ. ο κύριος του Κόμματος της «αριστεράς» στο Βερολίνο λέει, που πήγε σε εκδήλωση εναντίον λέει της Χαμάς. Άμα οι τύποι δεν μπορούν να διακρίνουν ανάμεσα σε αμυνόμενο κι επιτιθέμενο ας κάτσουν σπίτι τους, κι ας την αφήσουνε την έρμη την αριστερά λέωγω..

ενότητα? με φώναξε κανείς?

ενότητα? με φώναξε κανείς?

Άλλα πάλι φαίνονται σοβαρά αλλά είναι αστεία. Όπως αυτά που άκουσα ότι είπε ο Γλέζος σε ακροατήριο του Κ.Ε.»Α». στην Αθήνα. Ο καλός κύριος Γλέζος, ο βουλευτής Επικρατείας του Παπανδρέα, ο εμπνευστής της ομάδας «Χάος» το ’69 κλπ. κλπ.

Υπάρχουν κι αυτά που είναι και φαίνονται αστεία. Όπως λέει το ότι είμαι σ’ένα βλογ «Ενότητασταμπλογκς» λέει, όπου είμαστε «όλοι μαζί» λέει ΚΚΕδες, ΣΥΡΙΖΑίοι και ξερωγώ.

Να σας πω πως το βλέπω και γιατί είναι αστείο: διότι πρώτον ο οποιοσδήποτε θέλει να μ’έχει στα λινκς του είναι πρόβλημά του. Ας είναι οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ, του Πλεύρη, της Εύης Θώδη, του Σωκράτη Μάλαμα, του Άρη, η βασίλισσα της Αγγλίας ή ο πορτιέρης του Shark. Σεκεμέ καντάρ. Άμα γουστάρω τον βάζω κι εγώ στα λινκς μου, αν δεν όχι, κλπ. κλπ. Μάλλον κάτι θα βρίσκει στο βλογ μου για να μ’έχει λινκ, πού να ξέρω. Δεν πρόκειται να μου υπαγορέψει τί θα πω -όπως δεν πρόκειται και να μου πει αν θα βάλω μπάνερ τη ΛΔ της Κορέας για παράδειγμα.

Κι αν έχει τέτοιες αυταπάτες είναι κρετίνος ολκής.

Είναι αστείο, γιατί είναι αστείο να μιλάς για ενότητα στα βλογς.. «Ενότητα» απέναντι σε ποιούς; Ποιοι μας απειλούν εμάς τους βλογερς (που σιγά το συνάφι δηλαδή…); Και τί έχουμε να κερδίσουμε «ενωμένοι»; Και σε ποια βάση είμαστε «ενωμένοι»; Τί επιδιώκουμε με την «ενότητά» μας; Δεν ξέρω..απάντηση θα πάρω άραγες?

Απ’ότι βλέπω σε άλλα βλογς, μας «ενώνει» το ότι είμαστε «αριστεροί», λένε κάποιοι.

Μπα?

Και ποιος σας είπε ότι ο R5 θέλει να βλέπουν ότι γράφει μόνο αριστεροί -ή «αριστεροί » – και όχι οι πάντες? Γιατί ρε μάγκες μου ράβετε στενό κουστούμι δηλαδή; Και, κυρίως, γιατί δεν έχετε τη στοιχειώδη, αστική, ευγένεια -ή το στοιχειώδες προλεταριακό μπεσαλίκι -να με πείτε, ξέρεις φίλε έτσι κι έτσι θέλουμε να σε έχουμε σε μια λίστα που να τη λένε ενότητα στα βλογς κλπ. να σας ρωτήσω «ενότητα για τί πράμα», να μου απαντήσετε, να το συζητήσουμε κι αν συμφωνώ εντάξει, αν όχι από δω παν κι άλλοι;  Τί; Πολλά ζητάω;

Είναι αστείο τέλος και ως προβοκάτσια… Μα καλά τόσο αφελής είναι όποιος πιστεύει ότι με το να σουμάρει αυτοαποκαλούμενα αριστερά βλογς κάτω από ένα «ενότητα» θα παρουσιάσει μια «από τα κάτω» κίνηση υπέρ του Αλαβάνου και του Τσίπρα; Πρώτη δημοτικού είστε ρε σεις;

Τέλος πάντων. Όσοι μπαίνετε εδώ είναι με δικιά σας ευθύνη -πάντα -και σε ότι με αφορά όποιος έχει επιχειρήματα καλοδεχούμενος. Δεν κολώνω στην αντιπαράθεση – ούτε και σε χαρακτηρισμούς αμα λάχει, και ευκαιρίας δοθείσης οι ΣΥΡΙΖΑίοι που κάνουν τέτοιες πίπες μόνο την αισθητική μου προσβάλουν και τίποτα παραπέρα. Όπως και τα κινηματικά πορτοκαλί πουκάμισα του Τσίπρα με καφέ κοτλέ σακάκι – δηλαδή άμα γίνει επανάσταση ο τύπος είναι για τουφεκισμό μόνο και μόνο για τούτο..

Τίποτ’άλλο δεν έχω να προσθέσω και γράμματα γνωρίζω. Πάρ’τε κι ένα άσμα για νά’χετε να προβληματίζεστε ..